zondag, 13 december 2020 16:29

Aanbieding tweedehands boeken

Het Nationaal Sleepvaartmuseum mag regelmatig uit schenkingen en legaten boeken en voorwerpen ontvangen. Het komt voor dat daardoor dubbelingen ontstaan met onze eigen verzameling. Voor de liefhebbers bieden wij deze op deze plaats graag aan.

Momenteel zijn een of enkele exemplaren van de volgende titels verkrijgbaar: Zie boekenlijst.

U bestelt de artikelen via formulier: Algemene informatie - Nationaal Sleepvaart Museum Maassluis. Vermeld artikel, uw naam, aflever- en emailadres en telefoonnummer. Niet meteen betalen, u wordt nog door ons terugbericht over de beschikbaarheid. Afhalen is mogelijk tijdens de openingstijden van het museum. Per post verzenden door ons (na betaling op rekening NL22INGB0004161700 t.n.v. Nationaal Sleepvaart Museum te Maassluis) kan ook, dan worden wel extra porti- en handlingkosten berekend. Het bedrag hiervan is afhankelijk van formaat en gewicht.