woensdag, 20 april 2016 00:54

NSM Nieuwsbrief april 2016

In deze nieuwsbrief wordt aandacht besteed aan de volgende onderwerpen:

\r\n

- voorwoord van voorzitter dhr. Karel Kaffa, die het overlijden memoreert van Frits Stigter, een van de voormannen van het museum. Zijn fotocollectie is geschonken aan het museum.

\r\n

-  In deze Nieuwsbrief zijn de volgende artikelen opgenomen: de uitbreiding van onze morse decoder, een verbeterde Ship-simulator, vorderingen van ons Bezoekers Informatie Systeem waar de 1000ste sleepbootnaam ingevoerd is, een 50 jaar sleepbootgast, 21 mei Vaardag SSM, Dutch Pride en PR perikelen via TV en diverse websites.met de nieuwjaarswens, de toetreding van de nieuwe burgemeester van Maassluis tot de Raad van Toezicht en Advies en de vraag om aandacht voor de continuiteit van het donateurschap in een veranderende omgeving.

\r\n

Klik op de blauwe knop hieronder om de volledige tekst van de nieuwsbrief te downloaden.

\r\n

Veel leesplezier toegewenst namens bestuur en vrijwilligers van het Nationaal Sleepvaart Museum en tot ziens in het museum!

\r\n

Indien u daar prijs op stelt, bestaat de mogelijkheid u te abonneren op de nieuwsbrief. U krijgt deze dan per mail toegezonden. U kunt zich hiervoor opgeven onder vermelding van uw e-mailadres via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.