maandag, 03 februari 2020 10:01

NSM Nieuwsbrief januari 2020

In deze nieuwsbrief wordt aandacht besteed aan de volgende onderwerpen:

Voorwoord en nieuwjaarswens van de voorzitter

De voorgenomen integratie van het “Lekko-Erfgoed”

"Waar Maas en Waal tezamen spoelt...", markante verschijning in de Historische Haven van Woudrichem: de ruim honderd-jarige en “still going strong” binnenvaart motorsleepboot “Jacoba”.

Ontboezeming van de voorzitter over zijn keus voor het Nationaal Sleepvaart Museum

De foto’s van het in december gehouden “Allemansend” en van de Nieuwjaarsreceptie op de eerste zaterdag van het nieuwe jaar.

Een gedenkwoord voor de vorig jaar overleden Thijs de Rooij geschreven door onze oud-secretaris Paul Alers

De shipsimulator is up-to-date gemaakt

De voortgang van het Bezoekers Informatie Systeem

Van de hand van Nico Ouwehand: een bijdrage met als onderwerp 75 jaar Bevrijding. Een verhaal over de Nederlandse zeeslepers die hebben bijgedragen aan die uiteindelijke bevrijding.

Wim de Snaijer verhaalt over zijn belevenissen in AHOY op de maritieme beurs Europort 2019.

Onlangs is er een fraai naambordje aan ons museum bevestigd.

We gaan een afwisselend jaar tegemoet met de komende nieuwe tentoonstellingen, de uitdagingen van het collectie beheer, de nieuwe simulator en natuurlijk de uitdaging om alle activiteiten veilig en verantwoord uit te voeren.

Wij wensen u veel leesplezier met deze nieuwsbrief, die u kunt openen door op onderstaande link te klikken.

Indien u daar prijs op stelt, kunt u van de mogelijkheid gebruik maken u te abonneren op de nieuwsbrief. U krijgt deze voortaan dan per e-mail toegezonden. U kunt dit kenbaar maken door ons een mailtje te sturen via de contactpagina van de website.