vrijdag, 27 september 2019 12:49

Het Muizenhuis

het muizenhuis de havenBent u bekend met de boekenreeks ‘Het Muizenhuis’, een prachtig assortiment kinderboeken en speelgoed? In de boeken volgen wij Sam en Julia, die samen allerlei avonturen beleven tussen de meer dan honderd kamers die het Muizenhuis telt! Het Muizenhuis bestaat trouwens ook echt en is te bezoeken in het Openbaar Bibliotheek Amsterdam. De Muizenhuis-reeks telt inmiddels 10 boeken en 4 kartonboeken. De boeken zijn vertaald in meer dan 20 talen, prachtige artikelen. De theatervoorstelling én de animatieserie zullen in het voorjaar van 2020 te zien zijn!

Een leuk boek uit de serie heet: ‘De Haven’. In dit avontuur gaan Sam en Julia samen op bezoek bij hun stoere Opa Zeeman. Wellicht zijn dit boek en bijbehorende knuffels leuk voor onze kleine maritieme liefhebbertjes in de dop?

Boek: € 17,99

Knuffel Grandpa sailor: € 12,95